piątek, 27 grudnia 2013

La Rosa #106 czyli mani w kolorze wina


Święta, Święta i po Świętach! 

Z okresem świątecznym kojarzy mi się kilka kolorów: złoto, srebro i czerwień. Ten ostatni, towarzyszył mi przez niemal cały grudzień i Boże Narodzenie...na paznokciach.


Czerwone lakiery do paznokci uwielbiam! Więc La Rosa nr 106 z listopadowego ShinyBoxa od razu przypadł mi do gustu.
Ma przepiękny, głęboki czerwony odcień. Jest rewelacyjnej jakości - już jedna warstwa pokrywa równo paznokcie, niemal nie pozostawiając prześwitów. Jest bardzo trwały (5 dni!) i nie odpryskuje - raczej się ściera. A z Seche Vite tworzy duet nie do zdarcia.

Polecam!


Jak się Wam podoba La Rosa #106?

8 komentarzy:

  1. Marka La Rosa jest naprawdę bardzo przyzwoita. Lakierów jeszcze nie używałam, na pewno jednak wkrótce to zmienię :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i świetny kształt paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki ale kolor ma cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy blogerki prezentowały zawartość listopadowego boxa, moje oczy zaświeciły się na widok czerwonego lakieru La Rosa. Mam nadzieję, że można go nabyć w jakiejś drogerii internetowej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej czerwony się kojarzy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny lakier i naprawdę jest bardzo dobry ;) obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...