środa, 29 stycznia 2014

Co nieco o kosmetykach z grudniowego ShinyBoxa

Grudniowy ShinyBox utrzymany w świątecznej stylistyce krył w sobie pięć pełnowymiarowych produktów, głównie pielęgnacyjnych.
Jak się spisały?
 Farmona Fresh & Beauty Rytualne masło do ciała -  świetne masło do ciała. Bardzo dobrze radziło sobie z moją przesuszoną skórą. Niestety, zapach jest dla mnie -  fanki wanilii - zdecydowanie zbyt świeży. 
Myślę, że zdecyduję się na zakup tego masła, ale w innym wariancie zapachowym, bo z jego działania byłam zadowolona.
 Anatomicals Balsam do ust - Powinien radzić sobie z przesuszonymi i pękającymi ustami, ale z regeneracją moich (nie ukrywam - dosyć wymagających) niestety nie dał rady. Za to rewelacyjnie sprawdza się jako środek zapobiegawczy przed przesuszeniem, bo doskonale i bardzo długo pozostaje na ustach, otulając je przezroczystym filtrem. Używałam go solo i na pomadki. 
 L'oreal Błyszczyk Glam Shine - bardzo fajny produkt nadający bardzo delikatny kolor i piękny połysk na ustach. Bardzo często po niego sięgam. 
Do mnie trafiła wersja w kolorze koralowym. 
Marion Bibułki matujące z pudrem - niestety nie odważyłam się ich użyć na mojej przesuszonej przez zimę skórze. Czekają na lepszy humor mojej cery.

A tymczasem testuję kosmetyki z styczniowego Shiny i  zapraszam na rozdanie: można zgarnąć archiwalne pudełko- niespodziankę ShinyBox!



6 komentarzy:

  1. mi te masło do ciała bardzo się spisało.
    Kupiłam go sama. Bo nie kupuje tych pudełeczek puki co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk z L'Oreala mam i bardzo go sobie chwalę. Usta w nim wyglądają naprawdę uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie zamówiłam swoje pierwsze pudełko z ShinyBox i jestem mega ciekawa co w nim znajdę i przede wszystkim czy cena jest adekwatna do zawartych w pudełku kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten błyszczyk z L'Oreala ale dla mnie był za bardzo klejący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż żałuje że go nie zamowilam.. wlasnie przez ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe bibułki matujące.. ja obecnie uzywam bibułek firmy Dermika z serii Revisage i sa rewelacyjne ! Idealnie wchłaniają nadmiar sebum nie niszcząc przy tym makijażu! produkt must have dla osob z przetłuszczająca sie skora lub w czasie wakacji - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...