poniedziałek, 20 stycznia 2014

Styczniowy ShinyBox + ROZDANIE!

Już jest!
Styczniowe, karnawałowe wydanie pudełka ShinyBox! Tym razem mam też coś dla Was! Ale o tym już za moment, tymczasem zajrzyjmy co kryje nowe Shiny:
  
Wewnątrz znalazłam:
Dermika Wygładzająca baza pod makijaż LE - jestem jej bardzo ciekawa, bo od jakiego czasu zapoznaje się z wszelkimi bazami i starterami pod makijaż.
I cztery pełnowymiarowe kosmetyki:
Paese Linea Automatyczny eyeliner - czyli automatyczna czarna kredka.
Delawell Oliwka do paznokci - bardzo się ucieszyłam widząc ten olejek, bo może w końcu zacznę olejowac paznokcie. Przyznam, że mam to w planach od miesięcy i jakoś nie mogłam się za to zabrać.
Bioliq Krem nawilżający pod oczy 25+ - znowu kosmetyk, który z opisu bardzo mi przypadł do gustu. Ale zobaczymy jak się sprawdzi "w praniu".
Evree Wygładzający peeling do stóp - również miła niespodzianka, bo akurat skończyły mi się wszystkie peelingi do stóp. Poza tym moim zstopom peelingów nigdy mało!

Poza tym w pudełku znalazłam też Bon Wartościowy 50zł do sklepu BingoSpa do wykorzystanie przy zakupach powyżej 100zł. Czuję, że go wykorzystam!


Jestem bardzo zadowolona z zawartości styczniowego ShinyBoxa. 
Szczególnie z kremu pod oczy Bioliq, oliwki do paznokci i bazy (co prawda niepełnowymiarowej - 10ml) Dermika. No i z bonu wartościowego do sklepu BingoSpa!


A teraz ta przyjemna dla mnie,ale przede wszystkim mam nadzieję dla Was niespodzianka!
Mam dla Was archiwalne pudełko ShinyBox!

Co zrobić żeby mieć szanse je dostać? 
1. Być/zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Polubić profil ShinyBox na Facebooku 
3. Zdradzić jakie jest Twoje postanowienie noworoczne
3. Dodatkowym losem będzie polubienie strony mojego bloga na Facebooku
4. Pozostawienie pod tym postem komentarza z:

  • Nazwą pod jaką obserwujesz mojego bloga i adres mailowy
  • Imię i dwie pierwsze litery nazwiska pod którym polubiłaś stronę ShinyBox na Facebooku
  • Odpowiedzieć na pytanie: Jakie jest Twoje postanowienie noworoczne?
  • I dodatkowy los (nieobowiązkowy): czyli Twoje imię i dwie pierwsze litery nazwiska pod którym polubiłaś moją stronę na Facebooku

Przykro mi, ale nie wysyłam poza granice Polski :( 

Rozdanie trwa od dziś (tj. 20 stycznia 2014) do godziny 18:00. 2 lutego 2014. 
Wyniki (mam nadzieję) podam już w poniedziałek 3 lutego 2014 na blogu.

Powodzenia! 

19 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: nika88
    E-mail: one-more-dress@wp.pl
    Lubię na FB profil ShinyBox jako: One more dress
    Lubię na FB Twój profil jako: One more dress
    Noworoczne postanowienia? Jest ich wiele, ale najważniejsze z nich to znalezienie pracy. To w sumie jest moim postanowieniem styczniowo-lutowym, bo w tym czasie już chciałabym coś sensownego znaleźć w Polsce, a jeśli się nie uda to moje postanowienie przeciągnie się na kolejne miesiące, bo pewnie wyjadę do siostry do Anglii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama dostała ten peeling do stóp na święta i pisała mi, że jest rewelacyjny, więc życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje: jako helloyellow.
    email: fisiak02@gmail.com
    lubię na fb profil shiny box: Jowita D.
    lubię Twój profil: Jowita D.
    Moje noworoczne postanowienie numer jeden to lepsza organizacja czasu! To straszne ile cennych minut tracimy na tak zwane głupoty. Chcę to zmienić, chcę stać się bardziej zorganizowaną osobą i wypełniać mój soczyście zielony organizer po brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie porządny ten shiny :D Ja prenumeruję box z naturalnymi kosmetykami, tyle, że w nim przeważnie jest jeden pełnowymiarowy produkt;)

    Życzę wszystkim powodzenia!
    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje jako: Marcelita
    email: muchacita@tlen.pl
    FB profil shiny box polubiłam : Gosia Bł
    FB Twój profil polubiłam: Gosia Bł
    Moi noworocznym postanowieniem jest w końcu więcej aktywności fizycznej: sport i ćwiczenia żeby osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: K. Kasieńka
    E-mail: kachakaskakasienka@gmail.com
    Polubiłam oba profile na FB: Kosmetyko Maniaczki
    Moim postanowieniem noworocznym nr jeden to zadbać o regularną naukę na studiach- wiem, że będzie ciężko, ale nie chcę znów w okolicach sesji się obudzić i musieć zarywać nocki żeby wszystko zaliczyć.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: paulina b
    e-mail : kobiecaa.fantazja@gmail.com
    FB profil shiny box polubiłam: Paulina Bielińska
    Moim noworocznym postanowieniem jest: bycie zadbaną i aktywną mamą każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: kasia sz
    E-mail: kasiuniasz15@wp.pl
    Lubię na FB profil ShinyBox jako: Katarzyna Sz
    Lubię na FB Twój profil jako: Katarzyna Sz
    Noworoczne postanowienia? rozsądne kupowanie kosmetyków choć i tak już złamane :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Jola Z
    Email jolantazah@gmail.com
    Lubię na FB profil ShinyBox jako: Jolanta Za
    Moim noworocznym postanowieniem jest wrócenie do swojej dawnej figury, co za tym idzie więcej ćwiczeń i unikanie słodkości
    Lubię na FB Twój profil jako: Jolanta Z

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Antuanette
    email: anap493@wp.pl
    lubię na fb profil Shiny Box jako: Aneta Pa
    lubię twój profil na fb jako: Aneta Pa
    Moje noworoczne postanowienie to wziąść się w końcu do solidnej nauki- koniec z obijaniem się i spędzaniem całego wolnego czasu przed komputerem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: alex
    email: alexx.m91@gmail.com
    lubię Shiny Box na fb jako: Ola Ma
    Lubię twój profil na fb jako: Ola Ma

    Moje noworoczne postanowienie to nauczenie się języka rosyjskiego.A wszystko to przez książki! ;) Zabieram się do tego od zeszłego roku i wreszcie muszę zrealizować moje plany ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje: jako MonikaK.
    email: kolasa.mon@gmail.com
    lubię na fb profil shiny box: Monika K.....
    lubię Twój profil: Monika K.....
    Moje noworoczne postanowienie
    Wyrobić sobie kondycję - jak co roku :) I realizacja planów dotyczących zamieszkania na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Taml
    email: taml@o2.pl
    na FB Tamara T.
    Postanowienie? Głupie-oklepane, ale jak zwykle wziąć się za siebie, fakt zaczęłam przed nowym rokiem, ale teraz już nie odpuszczam, masa, masa, masa :D Poza tym, w końcu zmienić szablon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Ićka232
    Mój e-mail to iwus04@gmail.com
    Na FB lubię profil ShinyBoxa oraz twój jako Iwona Wa
    A moje postanowienie noworoczne to : zaczać bardziej dbać o siebie swoją skórę, wygląd zewnętrzny jak i również zdrowy tyb życia tj. zdrowe jedzenie, wiecej ćwiczeń nich dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Ania G. (niezapominajkowa@gmail.com)
    ShinyBox na FB lubię jako Ania Gr.
    Lubię Twój profil na FB również jako Ania Gr.
    Odpowiedź: Moim postanowieniem noworocznym jest stworzenie i rozkręcenie swojego bloga :) (już istnieje i raczkuje!), a także zamówienie sobie jakiegoś boxa (napatrzyłam się na blogach i zapragnęłam mocno takiego pudła z niespodziankami - dlatego jeśli wygram Twój konkurs, będę mega szczęściarą!).


    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com
    Lubie SB na FB jako Kinga Cz.
    Moje postanowienie noworoczne brzmi: zrzucić nadwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...