środa, 19 marca 2014

Marcowy ShinyBox The Style Experience by Domodi & Shiny Box + zestaw dla syren łazienkowych Anatomicals


Chyba pierwszy raz udało mi się nie dowiedzieć przed czasem co znajduję się w nowym pudełku ShinyBox.

Zazwyczaj psuję sobie niespodziankę: albo umyślnie (niemogąc się doczekać), albo nieumyślnie przyglądając Wasze posty i fb. Tym razem stwierdziłam, że to będzie 100% niespodzianka. 
Wiedziałam tylko że będzie to pudełeczko, które powstało ze współpracy ShinyBox z portalem Domodi.

Pudełko-niespodzianka odebrane, co znalazłam w środku?
Zobaczmy!

 
Design pudełka w tym miesiącu bardzo przypadł mi do gustu.
W środku znalazłam 4 produkty pełnowymiarowe, 2 miniaturki i standardowo już zestaw próbek oraz garść kuponów rabatowych i ulotek.


Trzy pełnowymiarowe produkty na pierwszy rzut oka wydają się być trafione:

  • Delawell Zmysłowy Scrub solny - produkt do dłoni, stóp i ciała. Przepięknie pachnie (malinowo) i wygląda, zawiera sporo olejków: macadamia,  jojoba, masło Shea. Już nie mogę doczekać się testów, bo kocham peelingi.
  • Organique Biała glinka - z glinkami nie miałam nigdy do czynienia, więc chętnie się przekonam jak wersja biała działa na moją cerę. Producent zapewnia że jest to 100% naturalny produkt, bardzo delikatny, wygładzający i ujędrniający. Oby!
  • Orginal Source Żel pod prysznic Golden Pinapple - ot, zwykły ogólnie dostępny żel po prysznic. Podbił moje serce zapachem

Do nieco nietrafionych dla mnie sucharka, ale dla mojej tłustoskórej drugiej połówki jak najbardziej:
  • Balneo Kosmetyki Malinowy Zdrój - głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z naturalnymi składnikami: borowiną, ekstraktem  z kory wierzby, wodą siarczkową. 

I dwie miniaturki:
  • Bioderma Sebium Pore Refiner - korygujący krem zwężający pory
  • Paul's Choice Skin Perfecting 2% BHA - produkt złuszczający przeznaczony dla cer tłustych i trądzikowych.

Poza tym do pudełka dołączona była urocza koperta z napisem Tworzone z miłością. Spodziewałam się jakiejś bransoletki.

A w środku...
 ... znalazłam cztery próbki kosmetyków naturalnych marki Clochee:
  • Wygładzający olejek do demakijażu o zapachu cynamonu
  • Lekki balsam nawilżający o zapachu cynamonu
  • Krem nawilżająco-ujędrniający
  • Serum silnie nawilżające

Czyli zestaw próbek idealny dla mojej suchej cery! Kompletnie nie znam tej marki, więc tym chętniej sprawdzę jak te kosmetyki sprawdzą się na mojej skórze. Nie są to wielkie próbki, ale może będę w stanie chociaż kilka uwag na ich temat powiedzieć.  

Ambasadorki ShinyBoxa, oprócz pudełka Shiny, dostały zestaw do kąpieli Anatomicals: Another fine stress we've gotten you out of:

W skład zestawu wchodzą:
  • Sól do kąpieli
  • Maseczka rozgrzewająca
  • Świeca zapachowa 
  • i... poduszka do wanny!

Wszystkie kosmetyki i świeca mają cudowny różany zapach - czyli coś co uwielbiam szczególnie w produktach kąpielowych. 
Jestem ich bardzo ciekawa.  Poduszki też! Ale o ile dobrze pamiętam miałam kiedyś taki wynalazek.

Co sądzę o marcowym ShinyBox? Gdyby nie pełnowymiarowy produkt - miniaturki przeżyję - dla tłustej cery byłabym bardzo zadowolona. Zamiast tego, chętnie zobaczyłabym w pudełku jakiś kosmetyk kolorowy ( w tym miesiącu nie ma kolorówki w pudełku, a ja makijażowe sprawy lubię bardzo), lub wersję tego kosmetyku w wersji przeznaczonej do mojej cery.
Bardzo cieszy mnie natomiast malinowy peeling Delawell, glinka Organique, i zestaw próbek naturalnych kosmetyków Clochee. A przepięknie pachnący ananasowo żel pod prysznic OS znajdzie w mojej łazience zastosowanie. I jak zwykle: potestujemy - zobaczymy.

Różany zestaw dla pluskających się w wannach syren łazienkowych Anatomicals, możecie wygrać biorąc udział w konkursie na blogu ShinyBox 
Do wygrania są modne pary butów ze sklepu Stylowe Buty i atrakcyjne zestawy kosmetyczne marki Anatomicals.

Podoba się Wam marcowe pudełko Shiny?

18 komentarzy:

  1. Mam tłustą cerę i poważnie zaczęłam zastanawiać się nad zamówieniem tego pudełka... Chyba jeszcze żadne pudełko nie wywołało we mnie aż takiej chęci posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, bo ma naprawdę ciekawą zawartość! Dla mnie zgrzytem jest tylko też żel do mycia Balneo, ale mój TŻ sie nim zajmie chętnie :>

      Usuń
  2. Tez uważam, że to pudło jest warte tej kasy. Chyba jedno z nielicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne pudełko, ale dodanie żelu z OS, który był letnią limitką mnie bardzo zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. identyczny zestaw mam.. glinka, scrub i zel pode mnie dobrane reszte musze oddac.. po co w takim razie wypełniamy swoj profil ? po to chyba by wyprobowac na sobie a oni nam daja 3 fajne produkty nie dla nas;/

    OdpowiedzUsuń
  6. pudelko jest bajeczne i produkty ogolem mi sie podobaja no ale jak pisalam wczesniej wiekszosc nie dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to pudełko jest genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa zawartość- zwłaszcza antomicals mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko bardzo udane, naprawdę mi się podoba :-) ooo, ta poducha do wanny <33

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełko mam i trafiło całkowicie w moje gusta :) jednak Scrub solny jest pomniejszonym produktem, a nie pełnowymiarowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełka jeszcze nigdy nie miałam ale ta zawartość wplasowałaby sie w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kosmetyki znajdują się w tym boxie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko trafia do mnie zawartość takich pudełek ale to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...