piątek, 30 maja 2014

3w1: Co kryje majowy ShinyBox Let's be a woman, kilka słów o kosmetykach z kwietniowego pudełka plus rabat na urodzinowe pudełko Shiny!

Kwietniowy ShinyBox niestety nie podbił mojego serca. 
Miałam nadzieję, że majowe będzie pozytywnym zaskoczeniem. Zatem co znalazło się w majowym, bajecznie kolorowym pudełeczku Let's be a woman?
Wewnątrz znajdowały się dwa pełnowymiarowe kosmetyki, pięć nieco mniejszych plus mała próbka Egyptian Magic.
Clarena Sensual Hand Cream i Clarena Silver Foot Cream - czyli duet od marki Clarena do pielęgnacji rąk i stóp. Chętnie przetestuję!
Schwarzkopf  BC Bonacure Hairtherapy Moisture Kick Beauty Balm - czyli nawilżający balsam do włosów bez spłukiwania. Przepięknie pachnie!
Hydrain Hialuro Płyn micelarny - maseczka tej marki jest moim hitem, zatem z miłą chęcią sprawdzę, jak płyn micelarny z tej samej linii sprawuje się na mojej skórze.
L'occitane Vanille & Narcisse - piękny, ciepły zapach. Kocham wanilie, więc odkąd tylko ta miniaturka wpadła w moje ręce nie rozstaje się z tym zapachem. Przypomina mi nieco jeden z moich ulubionych zapachów Viktor&Rolf Flowerbomb.
Rexona Maximum Protection Clean Scent - kiedy otwarłam pudełko i zobaczyłam znowu Rexonę nieco się rozczarowałam, ale z drugiej strony już od dawna miałam ochotę przetestować ten sztyft. Mam za sobą już kilka użyć i mogę wstępnie powiedzieć, że jest naprawdę niezły!
Balmi Truskawkowy Balsam do ust (prezent) - na moje oko jest to odpowiedz na słynne "jajeczko" Eos. Skład i zapach ma całkiem przyjemny, a że uwielbiam wszelkie produkty do ust to z miłą chęcią sprawdzę go na sobie.

Pomimo, że w pudełku znalazłam tylko 2 produkty pełno wymiarowe nie jestem rozczarowana, a wręcz zadowolona. 
Dlaczego? Bo z przyjemnością sprawdzę działanie każdego z kosmetyków.
Zawartość kwietniowego ShinyBoxa Fit&Shape była niestety sporym rozczarowaniem:

Clarena Diamentowy liftingujący krem do twarzy - bardzo przyjemny produkt, jest delikatny, ładnie nawilża (chociaż nie obraziłabym się, gdyby robił to mocniej). Bardzo dobrze sprawdza się pod makijażem. O działaniu liftingującym się nie wypowiem, bo na szczęście moja skóra jeszcze go nie wymaga.

Mythos & Flax Gabka z lufy i Żel pod prysznic - gąbka to naprawdę świetny gadżet kąpielowy, ale niestety jest dla mnie zbyt delikatna. Być może dlatego, że na co dzień do kąpieli używam mocnych zdzieraków: gąbki Syreny i okrągłej szczotki z Rossmanna. Żel pod prysznic za to sprawdził się lepiej - przyjemnie pachniał i dobrze się pienił. I co najważniejsze nie wysuszał skóry. 

Donegal lakier do paznokci i naklejki - niestety nie miałam jeszcze okazji ich przetestować, ale gdy tylko to zrobię pokaże efekty w jednym z postów.

Rexona Antyperspirant Aloe Vera - to kosmetyk który znam od lat. Świetnie chroni, przyjemnie pachnie i ma dobrą cenę. 

Syis Ampułka Antycellulitowa z kofeiną teofiliną - niestety kapsułka wystarcza tylko na jedną aplikację. Jedyne co mogę przyznać to to, że skóra po jej użyciu jest gładka i dobrze nawilżona.


Egyptian Magic - bardzo przyjemne mazidło o ładnym składzie. Używałam do pielęgnacji dłoni, stóp, łokci i ust - czyli wszystkich miejsc szczególnie podatnych na przesuszenia. Sprawdza się bardzo dobrze i jest wydajny! Okazał się ratunkiem dla moich dramatycznie przesuszonych dłoni. 
Chociaż nie ukrywam, że podobne działanie ma twardy balsam z Lawendowej farmy, być może dlatego że oba kosmetyki mają podobny skład.


Ruszyła sprzedaż jubileuszowego, urodzinowego czerwcowego pudełeczka ShinyBox 2nd Anniversary ! Jestem go ogromnie ciekawa, mam nadzieję, że znajdę tam same hity, w końcu taka okazja zobowiązuje.

Możecie zamówić to pudełeczko (klik!) z 20% rabatem! Wystarczy podać hasło: EWABLOGUJE20


Jak Wam się podoba zawartość majowego pudełeczka Shiny?

2 komentarze:

  1. Balsam do ust ciekawie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to pudełeczko i zawartość bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...