poniedziałek, 5 maja 2014

Mixa Bogaty krem nawilżający 24H Przeciw przesuszaniu - ratunek dla sucharków?


Dobór kremu do twarzy to dla mnie nie lada wyczyn.

Nie dość, że mam skórę bardzo suchą to na dodatek nadwrażliwą. 
Mało który drogeryjny krem sobie z nią radzi. No i pozostaje jeszcze bardzo ważna kwestia - poza mocnym, ale jednocześnie łagodnym nawilżaniem musi być dobrą bazą pod makijaż.

Jakiś czas temu skusiłam się na krem dla wrażliwców marki Mixa. Czaiłam się na niego od  długiego czasu, a że akurat był w promocji nie widziałam powodu, żeby nie dać mu szansy. Poza tym słyszałam o nim naprawdę wiele dobrego. Nic tylko testować.
Mowa o kremie Mixa Bogaty krem nawilżający 24H Przeciw przesuszaniu, który zawiera 10% gliceryny i  masła karite.
Wahałam się pomiędzy tą wersją a  Kremem nawilżającym 24h łagodzącym 8%, ale sformułowanie "idealny na bardzo mroźną zimę" oraz mini "test" z tyłu opakowania mnie przekonał, bo moja cera została opisana w dwóch pierwszych pytaniach:
Mnie dotyczy szczególnie drugi podpunkt czyli przesuszanie w okolicy nosa. 

Krem jest zamknięty w wygodnej tubce, która mieści 50ml produktu. Ma bardzo przyjemną, bogatą wręcz "śmietankowa" konsystencję, ale łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. 
Pozostawia delikatny film na skórze, ale bardzo dobrze współpracuje z makijażem (o ile nie przesadzi się z niego ilością) i jest bardzo wydajny. Piękny, delikatny zapach umila jego stosowanie.

Mixa rewelacyjnie łagodzi i uspokaja wszelkie podrażnienia, niweluje suche skórki, ładnie nawilża oraz wygładza cerę.

Wszystko pięknie, a minusy? Niestety, ale dopatrzyłam się kilku.

Wydaje mi się, że jest zbyt lekki na mroźną zimę i że raczej nie poradzi sobie z ochroną mojej cery przy tak niekorzystnych warunkach. Od przedwiośnia po późną jesień - tak, ale nie  na naprawdę mroźną zimę.
Mógłby również mocniej nawilżać. Staram się raz w tygodniu nałożyć maseczkę na twarz, ale czasami zwyczajnie nie miałam na to czasu. No i wtedy, bez tego "maseczkowego kopa" przesuszenie wokół nosa powracało. Wraz z suchymi skórkami. 

Ideał? Niestety, jeszcze nie, lecz na pewno będę do niego wracać.
Ale jeżeli masz podobne problemy z cerą do moich to jest to bez wątpienia krem warty uwagi! 

Lubicie kosmetyki Mixa?
A może polecicie jakiś dobry krem dla cery przesuszonej i nadwrażliwej?

8 komentarzy:

  1. Jestem posiadaczką cery tłustej, ale problem przesuszeń w okolicy nosa nie jest mi obcy (aczkolwiek nie zimą, a wiosną). Miałam kiedyś próbkę (15ml) kremu na noc z YR z żółtej serii przeznaczonej dla cery suchej i muszę przyznać, że skóra natychmiast go wchłaniała do zupełnego matu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja średnio przepadam za kosmetykami Mixy i ten krem również nie wypadł specjalnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj lekkiego kremu nawilżającego z Pharmaceris:) Ratował moją skórę podczas mocnych kuracji przeciwtrądzikowych, kiedy była przesuszona i mega wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko znaleźć ideał, ale i tak nie jest taki najgorszy z tego co piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten 6% i jak dla mnie przesusza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale jestem jakoś uprzedzona do tej firmy. Nie kuszą mnie ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...