środa, 11 czerwca 2014

Lovely Nude #6 - tańszy odpowiednik Essie Fiji?

Lubię nosić wyraziste kolory na paznokciach - najbardziej czerwienie, róże i fiolety, ale oprócz nich lubię także delikatne pastelowe odcienie lakierów do paznokci,
Przy okazji promocji -49% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie przygarnęłam lakier Lovely nr 6 z serii Nude.
Cała ta seria ma bardzo ładne odcienie i ciężko zdecydować się na jeden kolor. 
Wybrany przeze mnie nr.6 to rozbielony, pastelowy róż. Jestem w nim zakochana i używam go niemal bez przerwy od zakupu.

Pięknie wygląda na paznokciach, mocno błyszczy i na moje oko jest bardzo podobny do popularnego Essie Fiji.
Sporym plusem jest jego trwałość, wytrzymuje w przyzwoitym stanie 4 dni.

Natomiast dużym minusem jest jego aplikacja. I nie chodzi tu pędzelek czy o nakładanie warstw (wystarczą dwie w przypadku moich paznokci) , ale o jego wysychanie. 
Jeżeli położymy drugą warstwę na nie do końca suchą poprzednią, to lakier zrobi się plastelinowy i nie wyschnie do końca. 

A jak Wam się podoba Lovely Nude nr.6?

19 komentarzy:

  1. Chyba mam teraz odpowiednią długość paznokci żeby takie coś nosić :) fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten nudziak - kojarzy mi się z obecnym latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny odcień. Aktualnie lubię takie pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, u mnie jakoś brak takich pastelowych kolorów, ale bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny lakier, sliczny ten jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jest o wiele ciemniejszy niż Fiji - przynajmniej na tych zdjęciach i na pierwszy rzut oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory, szkoda że tak kiepsko schnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, bardzo mi z takimi po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, na pewno się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiji jest chyba trochę jaśniejszy, ale nie zmienia to faktu, że propozycja Lovely bardzo mi się podoba :) Lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory :) ja mam z serii Lovely Nude odcień nr 1 i jest piękny <3 na pewno się skuszę na ten kolorek, który Ty pokazujesz jak i na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie takie kolorki :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny! Szkoda tylko, że ma taki mały defekt z tym wysychaniem.. Jak robi się plastelinka to masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ani jednego ani drugiego :p ale ładnie wygląda Lovely

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tego nudziaka i go uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Fiji, ale według mnie nie jest on podobny do tego lakieru Lovely, prędzej jako jego odpowiednik wskazałabym Rimmel 60 seconds, kolekcję Rity Ory - Lose Your Lingerie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...