wtorek, 15 lipca 2014

Rimmel Match Perfection Podkład & Korektor. Duet idealny?


Kto powiedział, że wśród drogeryjnych podkładów nie mozna znaleźć perełki?
Podkłady Rimmel całkiem dobrze współpracują z moją cerą.
Miałam już dwa: bardziej kryjący Lasting Finish i lekki Wake me up. Z obu byłam bardzo zadowolona, dlatego też postanowiłam dać szanse kolejnemu odkładowi z rodzinny Rimmel.
Rimmel Match Perfection jest zamknięty w szklanej butelce z wygodną - i co ważne - sprawną pompką.Wybrałam odcień 200 Soft Beige, który idelnie komponuje się z moją cerą. 
Podkład śwetnie rozporwadza się na skórze i bardzo natulanie wygląda. Jest niemal niewidoczny! Skóra jest rozświetlona, gładka, a wszystkie ewentualne niedoskonałości (poza cieniami pod oczami) są przykryte.
Producent obecuje, że podkład nie będzie pozostawiał śladów i muszę się z tym zgodzić! Podkład po zastygnięciu nie "odbija" się na telefonie ani nie brudzi ubrań. 
Co do trwałości, może nie jest taka jak głosi  etykieta - 16 godzinna, ale jak dla mnie, czyli osoby, która często dotyka swojej twarzy jest wystarczająca. Makijaż wytrzymuje bez zarzutu do 6 godzin.
Poza tym co mnie ogormnie cieszy - nie wysusza, nie podrażnia i nie podkreśla suchych skórek. Jest wydajny i ma SPF 18.
Świetnym dopełnieniem dla podkładu Rimmel Match Pefection jest korektor z tej samej serii.
Kosmetyk zamknięty jest w tubce sprytnie zakończonej pędzelkiem, co bardzo ułatwia aplikację i czyni ją bardziej precyzyjną.
Korektor Match Perfection podobnie jak podkład rewelacyjnie stapia się ze skórą. Uzywam go głównie do korygowania cieni pd oczami oraz w okolice skrzydełek nosa. Cieni po oczami nie zamaskuje w 100%, ale i tak stopień krycia jest dla mnie zadowalający. Nie roluje się i nie zbiera się w złamaniach skóry. 
Świetny korektor, idealnie współgra z podkładem z tej smej linii. Chociaż nie ukrywam, że znalzałam dla niego godnego i ... tańszego konkurenta. Ale o tym już wkrótce.
Podsumowując: Jeżeli poszukujecie podkładu i korektora, który daje przyzwoite krycie, ładne rozświetlenie jedocześnie bedąc niewidocznym na skórze to musicie przetetsować duet Rimmel Match Perfection. Podkład trafia o moich ulubieńców.

Znacie korektor lub podkład Rimmel Match Perfetion?

13 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tego podkładu w najjaśniejszym odcieniu. Używałabym dalej gdyby tylko nie robił mi świnki na twarzy.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zarówno podkład, jak i korektor. Są naprawdę udane!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten podkład i jestem zadowolona baaardzo! tylko żałuję, że mam odcień 010 :( ale na szczęście na zime będzie jak znalazł:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę wypróbować ten podkład :) Myślę, że będzie dla mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lasting Finish miałam bardzo bardzo temu i pamiętam, że byłam zadowolona! Ten mam, ale dostałam go w prezencie (bardzo ciemny odcień niestety) i nie pasuje mi kolorystycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fluid miałam i okazał się rozczarowaniem przy mojej cerze. Natomiast na korektor na pewno skuszę się w przyszłości. Szczególnie że ta seria ma odcień idealnie pasujący do mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go od siostry. Odcień teraz za jasny, będę używać po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tego duetu, ale bardzo kusząco brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to fakt, ten podkład jest prawie niewidoczny na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego samego podkładu, ale w jaśniejszym odcieniu i też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam i zdecydowanie to nie są produkty dla mnie, podkład pozapychał mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra bardzo sobie chwali ten podkład, tym bardziej że najjaśniejszy odcień jest naprawdę jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moj ulubiony podklad aktualnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...