sobota, 18 października 2014

Alterra Krem nawilżający z winogronem i białą herbatą na noc - warto?

Jakiś czas temu, ku mojej wielkiej rozpaczy Rossmann ni z gruszki ni z pietruszki wycofał mój ukochany krem Alterra dla skóry bardzo wrażliwej. Tak, ten w jasnoniebieskiej tubce.
O mojej miłości do tego kosmetyki pisałam wielokrotnie no i niestety, mam to szczęście, że jeżeli jakiś kosmetyk skradnie moje serce to za moment znika z półek. Aż strach zbyt mocno chwalić kosmetyki!
Na miejsce kremu dla skóry bardzo wrażliwej, oraz aloesowego dla skóry suchej Rossmann wprowadził dwa kremy (na dzień i na noc) z winogronem i białą herbatą dla skóry suchej. 
Zdecydowałam się na wersję na noc.
Krem zamknięty jest w wygodnej, miękkiej tubie z zakrętką. Opakowanie ma przyjemną dla oka szatę graficzną.
Krem ma przyjemny skład: zawiera liczne olejki (m.in. masło shea) i ekstrakty. Jedyne co mnie w nim niepokoiło to alkohol wysoko w składzie, ale na szczęście mojej skóry krzywdy nie robi.
Alterra ma bogatą, kremową konsystencję. Dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatny film. 
Jest bardzo wydajny i trzeba uważać, bo gdy nałożymy go zbyt dużo - tworzy białe smugi. 
Bardzo polubiłam jego delikatny zapach - trudno go określić, mnie kojarzy się ze świeżymi owocami.
I co najważniejsze: rewelacyjnie działa na cerę.
Rano budzę się z aksamitnie gładką, nawilżoną cerą bez podrażnień i suchych skórek. Świetnie łagodzi i uspokaja skórę, niweluje wszelkie zaczerwienienia. 
Podsumowując: Naprawdę warto zaryzykować i dać mu szansę! Za niecałe 8zł otrzymamy krem o przyjemnym składzie, wysokiej wydajności i świetnym działaniu. To już moja druga tubka i na pewno skusze się na wersję na dzień. 
Myślę, że jest to godny następca kremu do skóry bardzo wrażliwej, chociaż zobaczymy jak sprawdzi się w mniej przyjaznych dla mojej cery zimowych temperaturach.

Lubicie kremy Alterra?

11 komentarzy:

  1. Apropos likwidacji i rossmanna, kiedyś wycofali mój ulubiony, piaskowo-kremowy peeling do twarzy, był naprawdę świetny. Bardzo nad nim ubolewałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego wycofują naprawdę dobre kosmetyki :(

      Usuń
  2. Również go używam, ale muszę dać mu więcej czasu żeby wyrobić sobie opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś krem aloesowy, ale niestety nie przemyślałam dobrze tego zakupu i jak zobaczyłam alkohol na drugim miejscu to krem wylądował w koszu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie alkohol w kremie aloesowym ani w tym winogronowym krzywdy nie robi, a jestem niesamowitym wrazliwcem ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam produktów Alterra, ale widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kilka razy miałam go wziąć, ale po tym, jak uczulił mnie ten z orchideą, cały czas rezygnuje :) . Po tej notce chyba w końcu dam mu szansę i najwyżej oddam komuś innemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam kremu z Alterry, musze sprawdzić na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mnie nim skusiłaś, lubię produkty Alterry :) Jak znudzą mi się olejki, to się przyjrzę bliżej temu kremowi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...