poniedziałek, 1 grudnia 2014

3w1: Co kryje listopadowy ShinyBox oraz kilka słów o kosmetykach z październikowego pudełka + ROZDANIE! [zamknięte]

Listopadowy ShinyBox mnie zaskoczył. Pozytywnie.
Po pierwsze tym, że pudełko powstało we współpracy ze sklepem Pewex , niespodzianką od tegoż sklepu i co najważniejsze świetną zawartością:
W pudełku znalazłam sześć produktów pełnowartościowych - cztery do pielęgnacji i dwa do makijażu
Organique Eternal Gold Złoty peeling cukrowy - mój absolutny hit z listopadowego Shiny! Uwielbiam cukrowe peelingi, a ten nie dość, że spełnia ten warunek to zawiera olejki oraz fenomenalnie pachnie: słodko, ale z nutą lawendy. Nie mogę się doczekać pierwszego użycia. 68zł/200ml
Bania Agafii Balsam do włosów Aktywattor wzrostu - faza na kosmetyki rosyjskie trwa  (u mnie się dopiero zaczęła w zeszłym miesiącu) i bardzo ucieszyła mnie obecnośc tego balsamu w pudłeku. Chętnie wypróbuję! 6zł/100ml
Nu Zmywacz do paznokci w chusteczkach - przede wszytskim - bardzo estetyczne opakowanie. W poprzednim Shiny również trafiły do mnie chsteczki i byłam z nich całkiem zadowlona. Zobaczmy jak te się spawdzą. 19zł
Mariza Pomarańczowy peeling do ust - nigdy peelingów do ust nie miałam (poza rewelacyjną pomadka peelingującą z cukrem Sylveco) zatem z miłą chęcią sprawdzę ten przepięknie pachnący pomarańczą cukrowy zdzierak. 10zł
Joko Baza pod cienie - akurat skończyła mi się baza pod cienie, a o tej wiele dobrego słyszałam zatem pudełko Shiny idealnie się wstrzeliło! 23zł
APC 5 cieni w kuleczkach - kolory fajne, pigmentacja też niezła, niestety gorzej z ich formą. Nie wiem jak będzie wyglądała ich aplikacja. obawiam się, że może być problem z nabieraniem cieni na pędzelek. Zastananwiam się nawet czy nie robić z tych kuleczek pyłku. 65zł/5szt
A oprócz kosmetyków znalzłam dwie niespodzniaki od sklepu Pewex:
Koszulkę (świetna jakościowo!) i torbę, w której w sekundzie się zakochałam! Jest z grubego mięsistego materiału, ma mocne uszy, zabawny zimowy nadruk i co najważniejsze - w środku sporą kieszonkę na suwak. Dla mnie bomba.

Podsumowując: Dla mnie pudełko rewelacja. Każdy z kosmetyków znajdzie u mnie zastosowanie i trafia w mój gust i potrzeby. No, może poza cieniami, ale znajdę na nie sposób.
Październikowe pudełko ShinyBox Think Pink również miała ciekawą zawartość:

Norel Żel ujędrniający biust - dobrze nawilża i wygładza, delikatnie napina. Ma świetną żelowo-kremową konsystecję, szybko się wchłania. Polubiłam się z nim.
Yasumi Clean&Fresh Silky Powder - produkt o ciekawej konsystencji pudru który zamienia się w piankę podczas mycia. Niestety, lekko wysuszał cerę i nieco przeszkadzała mi fakt, że nie można nim myć oczu. 
Biały Jeleń Hipalergczny płyn micelarny - rewelacyjny płyn micelarny: delikatny, ale skutecznie zmywa makijaż, nie wysusza skóry. Ślicznie pachnie, jakby fiołkami. Na pewno będę szukać go na półkach sklepowych.
Isadora Pomadka Perfect Moisture Lipstick - przyjemna pomadka w nudziakowym kolorze. Nie wysusza ust, lekko po nich sunie, jest dobrze napigmentowana.
Lichtena Krem dla skóry suchej i wrażliwej- świetny krem, w sam raz dla mojej przesuszonej cery. Niesasmowicie łagodzi i odżywia skórę, niweluje też suche skórki.
Paese Utwardzacz diamentowy - niestety nie miałam wielu okazji żeby go użyć w zeszłym miesiącu, ale na pewno to nadrobię.

Listopadowe pudłeczko Shiny możecie kupić z 10% zniżką wpisując w formularzu zamówienia hasło: TOWAR1KLASA lub... wygrać je w moim rozdaniu!

Do wygrania Listopadowe pudełko ShinyBox Towar Pierwsza klasa wraz z niespodziankami od sklepu Pewex!

Co zrobić żeby mieć szanse je dostać? 
1. Być/zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Dodatkowym losem będzie polubienie strony mojego bloga na Facebooku
3. Pozostawienie pod tym postem komentarza z:

  • Nazwą pod jaką obserwujesz mojego bloga i adres mailowy
  • I dodatkowy los (nieobowiązkowy): czyli Twoje imię i dwie pierwsze litery nazwiska pod którym polubiłaś moją stronę na Facebooku

Przykro mi, ale nie wysyłam poza granice Polski :( 

Rozdanie trwa od dziś (tj. 1 grudnia 2014) do godziny 18:00. 10 grudnia 2014. 
Wyniki (mam nadzieję) podam już 10 lub 11 grudnia 2014 na blogu.

Powodzenia! 

24 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Banshee Madness
    e-mail: banshee.89.blog@gmail.com
    Lubię na FB jako: Banshee Madness

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Vashti
    Lubię na fb jako: Diana Ig
    email: vashti.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje jako : Aleksandra Anna
    mail : a.popiel.ap@gmail.com
    lubię jako : Aleksandra Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako żaneta serocka
    lubię jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Kitty
    Mail: ohhcorinne@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Emily B.
    Mail: emilia1367@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako alicjamakeup.pl
    Na fb lubię jako Alice Dż...
    maila nie chciałabym podawać pod postem, jeśli zostanę wylosowana, chętnie podam na priv ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obs. jako: villemo
    justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełko świetne! zgłaszam się :)
    obserwuję jako optymistka.
    fb lubię jako Paulina Dziedzic
    wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się czy taki peeling do ust nadawałby się dla osób które mają problem z pękającymi ustami.
    Pudełeczko super;)
    Zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako Adelfablanca
    Fb lubię jako Aleksandra Mo
    adelfablanca18@gmail.com

    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga. www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: AISAK.
    FB: Katarzyna Ga
    email: katarzyna.garbarz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Śnieżkiraj
    Lubię fanpage bloga jako: Śnieżkiraj
    email: adriannna.sz@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Ewa Mmm
    mail: almita@op.pl
    lubię na Facebooku jako Ewa Mo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako dagmarka
    e-mail: dagmarka.m@wp.pl
    lubię na Facebooku jako Dagmara Ma

    OdpowiedzUsuń
  16. dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl
    Dorota Wy

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Ewa Karpik
    karpik.ewa@gmail.com
    Na Fb lubię jako Ewa Ma

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako BeatriceM,
    email beatka.mielczarek@gmail.com,
    na fb lubie jako Beata Mi

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje jako: Sebastian Paszyński
    e-mail: madzia122412@interia.eu
    fb :Magdalena Paszyńska

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: arwena
    Mój email: arwena2007@o2.pl
    FB: Katarzyna Tr

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Little Carmen
    Mój email: yourlittlecarmen@gmail.com
    FB: Kornelia Tr

    OdpowiedzUsuń
  23. obs: AniaSKF
    fb: Anna Mirocha
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...