poniedziałek, 22 grudnia 2014

Planeta Organica Kremowy Scrub do skóry suchej i wrażliwej

Długo szukałam naprawdę dobrego peelingu do twarzy dla suchej i wrażliwej cery. 
Enzymatyczne? Owszem są całkiem ok, ale to nie to samo co peeling mechaniczny. Od lat byłam wierna drobnoziarnistemu peelingowi Perfecta, bo niestety żaden inny nie sprawdzał się lepiej lub nawet porównywalnie dobrze. 
Około miesiąc temu podczas zakupów na stronie Skarby Syberii do wirtualnego koszyka wrzuciłam Scrub do skóry suchej i wrażliwej marki Planeta Organica.
Peeling nie miał wielu ocen na KWC, ale wszystkie były pozytywne. Skład, cena (akurat był w promocji i te dwie opinie na KWC skutecznie mnie przekonały. I nie żałuję!

Scrub zamknęty jest w bardzo estetycznym, prostym plastikowym słoiczku.

 
Scrub ma postać bardzo gęstej pasty z zwieszonymi w niej drobinkami.
Do wykonania peelingu wystarcza mi mała porcja wielkości dużego orzecha laskowego. Pasta po zetknięciu z wilgotną skórą zmienia swoją konsystencję na przyjemnie kremową, lekko się pieni. Liczne drobinki nie rozpuszczają się, więc możemy polerwać skórę jak długo chcemy. Scrub cudownie pachnie jak słodkie waniliowo-pomarańczowe ciasteczka.
Peeling ma bardzo przyjemny skład, napakowany naturalnymi dobrociami. Znajdziemy w nim m.in: masłem Shea, masło kakaowe oraz sporo ekstraktów i olejków roślinnych.
Efekt?
Po peelingu skóra jest bardzo gładka, mięciutka i lekko rozjaśniona. Zero podrażnień, ściągnięcia czy przesuszenia! Scrub pozostawia bardzo delikatny film na skórze.

Peeling Planeta Organica zostanie ze mna na dłużej! Na pewno znowu go kupię, ale nie prędko, bo scrub jest niesamowicie wydajny.

Znacie i lubicie kosmetyki Planeta Organica?

4 komentarze:

  1. bardzo go lubię, ale zdziwił mnie ostatnio, bo dostal mi się do ust i był słony :P nie miałam pojecia że jest solny i troche mnie to zaskoczyło haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh mni też tym słonym smakiem zaskoczył :D Bo przecież pachnie słodko ;P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...