niedziela, 18 stycznia 2015

Rimmel Lasting Finish 25h, czyli ulubieniec ostatnich miesięcy

Bardzo lubię podkłady Rimmel.
Zaczęło się pare lat temu od Rimmel Lasting Finish 16H, następnie skusiłam się na świetny, rozświetlający Rimmel Wake Me Up, a następnie rewelacyjny Rimmel Match Perfection. 
Kiedy na półkach w drogeriach pojawiła się nowość - podkład Rimmel Lasting Finish 25H z nawilżającym serum, nie wahałam się ani chwili - kupiłam go i  porządnie przetestowałam. 
Rimmel Lasting Finish 25H zamknięty jest szklanym opakowaniu tak jak jego brat podkład Rimmel Match Perfection  - buteleczki różnią się tylko kolorem zatyczki i pompki.
Pompka jest bardzo wygodna, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość podkładu (do pokrycia całej twarzy wystarcza mi jedna pompka! ).
Producent określa go jako zapewniający pełne krycie podkład długotrwały - obecuje 25 godzinną trwałość co jest mało prawdopodobne - oraz nawilżający dzięki zawartości comfort serum.
Podkład ma ciekawą kremowo-żelową konsystencję, świetnie rozprowadza się na skórze zarówno za pomoca palców, ale także gąbki a'la Beauty Blender. Ładnie stapia się ze skórą, nie czuć go na twarzy. Dobrze kryje dając jednocześnie bardzo naturalny efekt zdrowej, gładkiej i rozświetlonej cery. Zero przesuszeń czy podrażnień - cera jest w świetnym stanie po i w trakcie noszenia podkładu. 
Ponadto jest wydajny, bo używam go codziennie od pażdziernika i zostało mi go naprawdę niewiele w buteleczce.
Co do trwałości, jest ona nieco gorsza niż w przypadku Rimmel Match Perfection, ale w zupełności mnie zadowala.

Dodaję go do ulubieńców, na pewno kupię kolejne opakowanie...tylko nie wiem czy tak od razu kiedy to, które mam się skończy, ale tylko dlatego, że lubię testować nowości.

Lubicie podkłady Rimmel?

19 komentarzy:

  1. Z tej firmy lubię tylko szminki. Ich podkłady nie pasują mi kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Mnie o dziwo pasują, znowu Max Factor kompletnie nie :/

      Usuń
  2. Przydatna recenzja :) Ja mam zamiar odejść od drogeryjnych podkładów i przerzucić się na minerałki.
    Jednak moja mam bardzo sobie chwali te podkłady jak i tusz z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel ma świetne podkłady :) Mnie też kuszą minerały

      Usuń
  3. Mam podkład z serii MP, ale strasznie na mnie oksyduje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten podkład i trafił do moich ulubieńców roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy podkład jaki do tej pory miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę tego podkładu ale dla mnie jest nieodpowiedni-nie krył i szybko się po nim świeciłam...ja kocham Rimmel Stay Matte,to mój the beściak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś chętnie sięgałam po podkłady Rimmela, ale ostatnio przestały mi odpowiadać. Większość z nich spływa z mojej mieszanej cery po kilku godzinach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Jestem sucharkiem więc u mnie siedzą idealnie ;)

      Usuń
  8. miałam kiedyś jego wersję,ale w plastikowej tubce i byłam niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nowy jest inny, moim zdaniem lepszy :)

      Usuń
  9. Jestem go ciekawa, skuszę się na próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam już z nim styczność i też byłam zadowolona :) Ale jednak wolę moj Astor :)) Kochana chciała bym Cię prosić o pomoc -o klik w link choies w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...