niedziela, 15 lutego 2015

Rimmel 60 Seconds: Ready, Aim, Paint! lakierowy ulubieniec ostatnich miesięcy

Walentynkowy weekend powoli się kończy, a jaki lakier jak nie krwista czerwień jest idealnym manicure na to święto? 
Owszem, zaepwne jest kilka innych opcji, chociaż od kilku miesięcy dla mnie liczą się właściwie tylko trzy kolory na paznokciach: wspomniana czerwień, czerń i nudziaki. 

W ogóle od dobrego miesiąca unikam malowania paznokci, bo moje dłonie są w opłakanym stanie - są spięte, przesuszone i tak naprawdę mało kremów sobie z nimi radzi. Ale! Nie mogłam sobie odpuścić, więc na Walentynki na moich paznokciach królowała czerwień i to nie byle jaka, bo Rimmel 60 Seconds w odcieniu 315 Ready, Aim, Paint!
60 Seconds zamknięty jest w małej buteleczce z bardzo wygodnym, ułatwiającym aplikację. szerokim i płaskim pędzelkiem. 
Kolor 315 Ready, Aim, Paint! to tak jak już wspomniałam wcześniej klasyczna, krwista czerwień. Idealna: nie przeważają ani niebieskie, ani pomarańczowe tony. Pięknie wygląda zarówno na paznokciach dłoni jak i stóp. 
Aplikacja jest łatwa i szybka. Lakier rzeczywiście wysycha na paznokciach w minutę, a do pełnego krycia  zupełności wystarczają dwie warstwy. Ready, Aim, Paint! pięknie błyszczy i jest bardzo trwały. Manicure wygląda świetnie przed dobre cztery dni. Kolor jest intesywny, ale nie odbrawia płytki paznokcia.
Podsumowując: Rewelacyjny trwały lakier! Piękny, głęboki kolor, szybko wysycha, ale tylko na paznokciach, a nie w buteleczce i ma bardzo wygodny pędzelek. Na pewno kupię inne kolory z tej serii lakierów Rimmel. Kusi mnie szczególnie jasnoróżowy nudziak z serii Rity Ory.

Lubicie lakiery Rimmel 60 Sec ?

14 komentarzy:

  1. śliczny odcień czerwieni, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Ja z Rimmela lubię czerwień z serii Salon Pro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy tych lakierów, bo zastanawiałam się czy faktycznie wyschną w minutę :)
    A teraz zaczęłam chodzić do pracy, gdzie nie mogę malować paznokci, więc obecnie nawet przestałam kupować lakiery :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serię 60sec za szybkość aplikacji, schnięcia, krycie i ścieranie zamiast odpryskiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czerwień. Rimmel ma świetne lakiery, jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam.

      Usuń
  6. To jest moja ulubiona czerwień już od dłuższego czasu :) A zaraziła mnie nią moja mama :)
    Wszystko jest w tym lakierze genialne - kolor, pędzelek, konsystencja, blask i szybkość wysychania :) Nawet trwałość nie jest najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i bardzo lubię :). Jedna z najładniejszych czerwieni jakie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś i kolor też mi się podoba, ale na moich paznokciach utrzymywał się max 2 dni :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ta czerwień! W ogóle jestem fanką tego koloru, kolekcjonuje ze wszystkich możliwych marek ;) nie sądziłam, że ten rimmel tak cudnie wygląda na pazurkach- widziałam, że jest teraz w promo -20% w hebe więc koniecznie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...