sobota, 28 marca 2015

Co nowego? Marcowe zakupy: Hebe, Rossmann + książki

Mieli pojawić się ulubieńcy, ale będą kosmetyczne zakupy marca! 
Nie jest to jakiś ogromny zbiór, ale jest w nim sporo nowści. A co do ulubieńców to przyznaję, że nie mam nic nowego do pokazania - dokładnie każdy kosmetyk z lutowych wybrańców sprawdził się rewelacyjnie w marcu, żaden nowy kosmetyk nie podbił mojego serca.
Krem Alterra z winogronami i białą herbatą na noc spawdza się na mojej cerze rewelacyjnie. Dlatego też zdecydowałam się na wersję na dzień. Zbliża się wiosna i moja cera wariuje, więc cieżko mi ocenic jak ten krem sobie radzi z moją kapryśną skórą. W każdym razie używam go od dwóch tygodni i sprawuje się całkiem nieźle.
W końcu wykończyłam wszystkie balsamy i mogłam wybrać w Rossmannie coś nowego. Padło na Ujędrniające mleczko do ciała dla skóry suchej Nivea. Nie liczę na jakieś spektakularne działanie napinające, ale mam nadzieję, że chociaż troszkę wygładzi, ujędrni skórę i mocno ją odżywi.
Nie odkryłam lepszych żeli pod prysznic od produktów Dove. A wersja Pistacja & Magnolia to po prostu poezja! Uwielbiam ten ciepły i otulający zapach i jest to już moja o ile się nie mylę trzecia butelka. Rewelacja, oby tylko jej nie wycofali.
Jakiś czas temu kupiłam zachwalany dosyć mocno w sieci żel pod prysznic Lirene Różany Ogród. O ile zapach przypadł mi do gustu, niestety zdarza mu się troszkę przesuszać skórę. Brakuje mi w nim tej kremowości żeli Dove. Ogólnie produkt na plus, ale nie wiem czy wrócę do niego.
Uwielbiam pomadkę klasyczną Bebe Young Care, więc gdy wypatrzyłam nowośc czyli balsam do ust z kolorem, nie mogłam się nie skusić. I bardzo dobrze ta pomadka - w wersji różowej - towarzyszy mi niemal codzienie. Daje na ustach inny efekt niż wszystkie znane mi barwione pomadki pielęgnacyjne - jest od nich bardziej sucha przez co na ustach wygląda matowo. Świetna.
Rimmel wprowadza nowe lakiery 60 sec dlatego też w Rossmannie trwa wyprzedaż lakierów z tej serii. Przygranęłam moją ukochaną czerwień 315 Ready, Aim, Paint! i róż z kolekcji Rity Ory 323 Don't be shy. Zapłaciłam 5zł za sztukę i teraz żałuję, że nie wzięłam innych kolorów, bo uwielbiam te lakiery.
W Hebe trwa promocja na podkłady L'oreal, Max Factor, Maybelline, Rimmel, Bourjois i Catrice. Wybrałam się po L'oreal True Match, ale niestety, w moim Hebe został bardzo mały wybór odcieni. Stwierdziłam, że wybiorę coś dla siebie z Bourjois, ale żaden odcień nie pasował do koloru mojej cery. Mam wrażenie, że kolory w drogeriach zaczynają się od bieli przez jasny beż, a potem już jest tylko ciemny pomarańcz. Nic pomiędzy. Nie mam jakiejś wybitnie ciemnej karnacji, ale czasami ciężko mi się wstrzelić w paletę podkładów. Dlatego przygarnęłam jednego z moich ulubieńców czyli Rimmel Match Perfection (20,99zł) i zdecydowałam się jeszcze na Max Factor Colour Adapt (29,99). Nie miałam wcześniej podkładów tej marki więc jestem go bardzo ciekawa.
Woski Yankee Candle ubóstwiam, topiłam je w kominku przez cały jesienno-zimowy sezon i przyznaję że były to głównie zapachy ciepłe i otulające np. Black Coconut, Cosy Sweater czy Lake Sunset. Chciałam wypróbować coś lżejszego, letniego i - zupełnie nie w moim stylu - owocowego dlatego zdecydowałam się na Mango Peach Salsa. Zobaczymy czy się polubimy.
Jak może wiecie uwielbiam książki kucharskie, szczególnie te o słodkich wypiekach, dlatego z radością wymieniłam w Lidlu sześć naklejek na ksiażkę Cukiernia Lidla Pawła Małeckiego. Świetna książka, przepięknie wydana, pełna rewelacyjnych przepisów. Właściwie każdy przepis jest wykonalny bo zawiera składniki ogólnie dostępne. 
Kupiłam także książkę Rachel Khoo Mała Paryska Kuchnia. Jest również przepięknie wydana i zawiera mnóstwo ciekawych przepisów kuchni francuskiej, którą nie ukrywam chciałabym bliżej poznać, bo niemal wszysycy o niej mówią, a mało kto potrafi coś z niej ugotować.

A co u Was nowego?

32 komentarze:

  1. Tez lubię żele z Dove i lakiery z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tym podkładem Rimmel a lakier mam różowy. Ten zapach Dove kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten płyn do kąpieli z Dove w tej samej wersji zapachowe, cudo :) i pięknie nawilża :) a tego podkładu z Max Factora już daaawno nie widziałam, używałam go kilka lat temu i mam dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove rządzi ;)
      Kiedyś kiedyś lata temu słyszałam o MF Colour Adapt dużo dobrego więc w końću się skusiłam, mam nadzieję że się polubimy :>

      Usuń
  4. bardzo fajne nowości, lakierki mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo fajnych nowości :) Krem z Alterry mnie zaciekawił, będę czekała na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już na blogu recenzję wersji na noc: http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2014/10/alterra-krem-nawilzajacy-z-winogronem-i.html
      :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak spiszę się to mleczko z Nivea, jakoś jestem sceptycznie nastawiona do tych produktów. Miałam chrapkę na lakiery z Rimmela, bo cena faktycznie kusi, ale że miałam już jeden i niemiłosiernie odbarwił mi wtedy płytkę to postanowiłam po nie nie sięgać... co do żelu z Dove to miałam tę wersję zapachową i o tyle o ile na początku bardzo mi się podobała, to z czasem zrobiła się męcząca, mimo tego, że warianty zapachowe żeli zmieniam prawie codziennie... tak żeby nie było nudno :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tego mleczka :>
      60sec odbrawił Ci płytkę? :O Który odcień ?
      Mnie miłość do pistacji Dove nie mija bo kocham słodkie zapachy ;)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tego kremu na noc z Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już jego recenzja: http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2014/10/alterra-krem-nawilzajacy-z-winogronem-i.html
      :)

      Usuń
  8. Chętnie bym wypróbowała jakieś nowe podkłady, ale mam za duże zapasy, żeby skorzystać z promocji w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wyzbyłam się wszystkich jaśniejszych podkładów, któryh używam zimą i wiosną więc mogłam zaszaleć izrobić małe zakupy :)

      Usuń
  9. ja też bardzo lubię żele z Dove, akurat ten zapach powalił mnie na kolana. Długo się utrzymuje i jest niezwykły! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten krem z Alterry, jest nawet ok, ale trochę niedopasowany do mojego typu cery. Fajnie że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję na noc uwielbiam, mam nadzieję, że dzienna też mnie zachwyci ;)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Rimmel Match Perfection ma już u mnie recenzje:http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2014/07/rimmel-match-perfection-podkad-korektor.html

      Mam nadzieję, że MF zasłuży na podobne zachwyty ;)

      Usuń
  12. Oj tak żele pod prysznic z Dove są genialne! Książka z lidla jest fantastyczna, nie dość że przepisy super to jeszcze te przepiękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład Rimmel lubię :)
    No a żel pod prysznic różany Lirene chodzi za mną od jakiegoś czasu, niech ja tylko zużyję co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam żele Dove, jak dla mnie są najlepsze, do tego pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba muszę wybrać się do Rossmanna po lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podkład Rimmel oraz lakiery i jestem po prostu w nich zakochana, coś cudownego:)
    Poza tym muszę przejrzeć resztę rzeczy, bo parę z nich mnie zaciekawiło:)
    Buziaki!
    [iskierka-aniola]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...