sobota, 4 kwietnia 2015

Tołpa - miłe mini zakupy

Zazwyczaj nie poświęcam całego wpisu tak małym zakupom, ale tym razem po prostu muszę.
Ale od początku!
Jak może wiecie, szukam idealnego kremu dla mojej przesuszonej i wrażliwej cery. Nie jest łatwo, szczególnie teraz w tym dziwnym momencie przejściowym między zimą i wiosną, kiedy moja skóra chyba się na mnie poważnie obraziła i okazuje to dosyć dosadnie wysypem suchych skórek i ogólnym przesuszeniem i nadwrażliwością. 
Przetestowałam już trochę kremów, a ostatnio przeglądając KWC natrafiłam na Odżywczy krem -miód regenerujący marki Tołpa. Nie miał wielu ocen, ale wszystkie pozytywne. Postanowiłam zaryzykowac i zamówić w ciemno na stronie producenta. 

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie w zakupach internetowych obsługa klienta ma niesmaowite znaczenie. Mocno cenię sobie miły kontakt i odpowiednie podejście do klienta. I tu sklep internetowy Tołpa mocno mnie zaskoczył. I to na duży plus.
Po pierwsze: akurat tak się złożyło, że trafiłam z moim zamówieniem na promcję - darmową dostawę do paczkomatu czyli moją ulubioną formę dostawy.
Po drugie: przy zakupach można wybrać sobie pięc próbek produktów za 1gr każda. Świetny sposób na przetestowanie nowych produktów. Bardzo mnie to cieszy, bo z moją alergiczną kapryśną skórą zmniejsza to pradopodobieństwo zakupu pełnowymiarowego bubla.
Po trzecie: gratis w postaci mini produktu, a także zniżka i kod upoważniający nas do odebrania  gratisu podczas kolejnych zakupów. I dwie zniżki do Zalando. Ostatnio sporo tam zamawiam więc na pewno się przydadzą.
No i po czwarte: ekspresowa i bezpiecznie zapakowana przesyłka. 
Może myślicie pfff co w tym dziwnego, ale szczerze mówiąc sporo zamawiam przez internet zarówno kosmetyków, ubrań czy butów (ostatnio łapię się na tym że wolę takie zakupy - na spokojnie, z kitką na głowie z kubkiem herbaty niż tracenie czasu w galeriach) i naprawdę jestem miło zaskoczona podejściem Tołpy do klienta. Jeszcze jakby się u nich więcej promocji pojawiało na stronie to już w ogóle byłabym zachwycona. 
Ale wracając do moich malutkich zakupów - zdecydowałam się na wspomniany wcześniej Odżywczy krem-miód regenerujący na dzień z serii Botanic: Czarna róża. Ma bogatą konsystencję, ale mam nadzieję, że sprawdzi się pod makijażem. Jednak najważniejsze, żeby mocno odżywił i uspokoił moją cerę. Cena 29zł
Drugim produktem wrzuconym przeze mnie do koszyka był maseczko-peeling z tej samej serii. Ma formę podwójnej saszetki. Cena: 8zł
To moje pierwsze podejście do tej marki, ale oba produkty zebrały świetne recenzję na KWC i na blogach więc mam wobec nich naprawdę wysokie wymagania.
Jako gratis dostałam mini Odżywczy żel pod prysznic również z serii dla cery suchej i wrażliwej Czarna Róża. Nie wiem czy to przypadek, ale miło, że nie dorzucili czegoś kompletnie nie pasującego do mojej skóry.
Wybrałam także pięć próbek za 5gr; zdecydowałam się na trzy saszetki Nawilżająego serum odprężającgo Hydrativ, żeby go porządnie przetestować, Odżywczy krem regenerujący z serii Lipidro i Rewitalizujący krem uelastyczniający 30+ Biały hibiskus. Dodatkowo w pudełeczku z kremo-miodem Czarna róza znalazłam jeszcze trzy próbki: Ujędrniający kem regnerujący 40+ Czerwony ryż, Odmładzający krem modelujący Różowa piwonia 50+ i jeszcze jeden krem Biały Hibiskus 30+
Próbki można również zamówić samodzielnie - jest to koszt 5,05zł z przesyłką.

Zapowiada się spore testowanie! 

Znacie produkty Tołpa?

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam krem z Czarną różą ale w wersji na noc :) A i maseczka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest nadzieja że mnie też zauroczą :)

      Czytałam ostatnio u Ciebie właśnie o kremie na noc z tej serii i to m.in. przez Ciebie zdecydowałam się na zakup wersji na dzień hehehe :D

      Usuń
  2. Miałam ten mini żel - super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny pomysł z próbkami :D tym bardziej, że nie miałam żadnych produktów Tołpy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się to podoba!
      I ta opcja z zakupem samych próbek też jest trafiona :)

      Usuń
  4. Naprawdę miło ze stron sklepu. Sama ostatnio również wolę zakupy internetowe i wbrew pozorom zdarzają się masakryczni sprzedawcy - przykład z ostatniego czasu - w jednym sklepie obsługa sama usunęła mi część zamówienia bo nie mieli towaru, nie zapytali czy chcę coś innego w tej kwocie tylko napisali że zwracają kasę bo nie mają. Oczywiście usunęli mi to na czym najbardziej mi zależało i to aż 5 produktow! Drugie zakupy na allegro...czekałam prawie 2 tygodnie na paczkę! Po wczytaniu się w regulamin sklepu wyszło że mają na to tydzień (nie był to towar na zamówienie, tylko dostępny od ręki, ale ok... ) Szukam telefonu - nie ma, Znalazłam tą firmę na innej stronie, była podana komórka, oczywiście niedostępna... Napisałam mail, odpowiedz przyszła po kilku dniach bo niestety mail trafił do spamu...ale jakie to miało znaczenie skoro pytałam czy wysłali paczkę a wpłata poszła już w dniu zamówienia. Myślałam, że na allegro już się takie rzeczy nie dzieją, a jednak..

    OdpowiedzUsuń
  5. Tołpa ma częste i świetne promocje :) Mini żel też był częścią promocji. No i wysyłka ekspresowa
    A co do serii Czarna róża to mam krem na dzień i na noc w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, zainteresowała mnie ta Czarna Róża... Do tej pory z Tołpy miałam próbki i nic mnie na kolana nie powaliło. Za to serum do rąk miało tak wspaniały zapach, że chyba kiedyś tylko dla niego kupię je jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam krem pod oczy z tej serii i bardzo go sobie chwalę. Sklep internetowy Tołpy słynie ze świetnego podejścia do klienta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, ja jakoś z Tołpą nie rozpoczęłam jeszcze przygody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie jestem przekonana do Tołpy, miałam kilka ich kosmetyków, ale się u mnie nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, aczkolwiek proponuję zachować dużą ostrożność przy zakupach internetowych. Sama ostatnio chciałam zamówić kosmetyki dla swojej córki, lecz niestety sprzedawca był bardzo "zacofany", tzn.w regulaminie miał 10 dni na zwrot, kiedy już od dawna obowiązuje 14 dni. Oczywiście, żadne "kłótnie" nie dały mu do myślenia, ale i tak na koniec pokazałam mu nową ustawę i ten artykuł na blogu, który porównuje prawo do zwrotu sprzed i po http://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/ Koniec końców, i tak nie kupiłam nic u niego, dlatego Wam radzę czytać wszystko i być ostrożnym przy e-zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam kosmetyków Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez moją kosmetyczkę przewinęło się już kilka kosmetyków tej marki i mam o nich naprawdę różne zdanie :) Aktualnie używam kremu do twarzy z białym hibiskusem i jestem z niego naprawdę zadowolona :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam i to bardzo dobrze uwielbiam ich maseczki !

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tołpy :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...