czwartek, 31 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia

Jaki dla Was był rok 2015?
Jeżeli miałabym odpowiedzieć na to pytanie to nasuwa mi się tylko jedno: dobry i pełen zmian - i tych bardzo pozytywnych, ale także i tych troszkę mniej. Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla nas jeszcze lepszy (lub równie dobry).

Nie znajdziecie u mnie na blogu ulubieńców 2015 roku - bohaterowie kolejnych mijających miesięcy to moi wybrańcy na ten rok. A jako że mamy już prawie ostatni dzień grudnia za sobą, myślę, że nadszedł czas na ulubieńców miesiąca.
Pielęgnacja
The Body Shop Brzoskwiniowe masło do skóry suchej - pięknie pachnie, doskonale i długotrwale nawilża. Idealnie radzi sobie z zimową szorstkością skóry. 

Dermedic Hydrain 3 Hialuro Nawadniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień- dobrze otula skórę i chroni przed wiatrem i zmianami temperatur. Ma bogatą konsystencję, świetnie nawilża i nadaję się pod makijaż. Ale! Kilka dni temu znalazłam dla tego kremu godnego następce. Na pewno się pochwalę.
Makijaż
The Balm Bahama Mama bronzer - mój ulubiony, używam go w każdym makijażu. Idealny kolor do konturowania i ocieplania cery. Wydajny, łatwo się rozciera i jest trwały, a opakowanie podbiło moje serce.

Rimmel Lasting Finish 25h Nude - dobry podkład do stosowania na co dzień, kiedy nie potrzebujemy w 100% nieskazitelnej cery (to daje mi Estee Lauder Double Wear). Ładnie kryje, nie wysusza i jest całkiem trwały. Kupiłam go w promocji w Rossmannie za ok 15zł - było warto. 

Golden Rose Matte Crayon Lipstick 4 i 8 - mój absolutny hit grudnia. Skusiłam się na wa kolory: 4- ciemną czerwień i 8 - głęboki róż z kroplą fioletu. Są po prostu rewelacyjne. Gładko suną po ustach, mają niesamowitą trwałość i pigmentację. Na pewno skuszę się na kolejne kolory. Kolor nr 8 szczególnie polecam.

Źródło: fb inspiredby

Widziałyście nowe pudełko Inspired By?
Tym razem zestaw kosmetyków tworzyła Joanna Krupa. Myślę, że zawartość może być ciekawa, spodziewam się sporo kosmetyków do włosów. 
Kupujecie pudełka sygnowane nazwiskami gwiazd?


A co Was zachwyciło w grudniu?

11 komentarzy:

  1. Mam kredkę Golden Rose , kolor 10 i ją uwielbiam. Obecnie to moja ulubiona pomadka, muszę dokupić jeszcze czerwień. Bahama Mama też jest moim hitem tego roku, świetny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba 5 kredek Golden Rose, uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego kremu, muszę znaleźć coś dobrego na pierwsze zmarszczki nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełka TBS super nawilżają, a kredkę GR też jedną posiadam i jestem zadowolona z jej trwałości i pigmentacji, chociaż trochę lubi wysuszać mi usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pomadki Crayon i Bahama mama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bahama Mama niestety u mnie sprawdza się jedynie w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jedyną osobą pod słońcem, która jeszcze nie próbowała tych kredek z Golden Rose. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku tyle słyszałam o tych kredkach z Golden Rose, niestety jeszcze jej nie mam ;( Muszę ją sobie niedługo sprawić ;) Świetny post! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pudełeczko krupy i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matte Crayon Lipstick nie wiem jak opisać fakt, jak bardzo je kocham. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...