piątek, 11 marca 2016

Evree Gold Argan Odmładzający olejek do twarzy

Nakładanie olejków co wieczór, po dokładnym demakijażu i oczyszczeniu twarzy stało się moim codziennym rytuałem. Nic lepiej nie uspokaja mojej suchej i niesamowicie wrażliwej zimą cery. Na fali ogromnej popularności olejków do twarzy Evree kupiłam jeden z nich - ten nieco mniej wychwalany niż Magic Rose, czyli Gold Argan.
Gold Argan ma ładny pełen naturalnych olejków skład. Zamknięty jest w szklanej fiolce z pipetą. Pipetka bardzo ułatwia aplikację produktu, a proste opakowanie cieszy oko na półce w łazience. 
Olejek ma subtelny, niedrażniący nosa piękny zapach. Gładko rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania pozostawiając delikatny film. 
Producent zapewnia, że olejek ma działanie odmładzające: wygładza zmarszczki, odżywia i regeneruje, a także głęboko nawilża. Działania anti-age nie mogę potwierdzić, ale dwie pozostałe obietnice producent spełnia w 100%. Cera po jego użyciu jest miękka, gładka i jędrna. Suche skórki i podrażnienia po nałożeniu olejku na noc znikają.
Gold Argan sprawdza się także rewelacyjnie do zabezpieczania końcówek włosów niesamowicie je wygładzając, ale także jako tunning w maseczkach do włosów i twarzy. Moje włosy go uwielbiają.
Olejek Gold Argan na stałe zagościł w mojej codziennej pielęgnacji, co zdecydowanie wpłynęło na poprawę kondycji mojej przesuszonej skóry. Skusiłam się także na wersję Essential Oils jednak nie podbiła ona mojego serca tak jak wersja odmładzająca - wolniej się wchłania, ma na dłuższą metę drażniący zapach i nie daje takich efektów jak jego arganowy brat. Na pewno skuszę się jeszcze na wersję Revita Perilla jak tylko uda mi się ją znaleźć, bo w Rossmannie jeszcze go nie widziałam.

Lubicie olejki do twarzy Evree?

9 komentarzy:

  1. Niestety moja skóra niezbyt lubi się z olejem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek jest na mojej liście, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować tych olejków :) lubię markę Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejki ogólnie, ale z Evree znam tylko antycellulitowy, który swoją drogą lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie używam Magic Rose i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie wielką fanką Magic Rose i nie zamieniłabym go na żaden inny, mam nadzieję, że nie zostanie wycofany! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...